Monday, August 6, 2007

Pangutana

Niadtong bata pa ko (karon kay batang buotan na man), daghan kaayo ko'g pangutana nga dili nako malimtan ang tubag.

Nangutana ko sa akong lolo usa ka adlaw niana.

"Lo, unsay kan-on sa Ginoo?"

"Bisan ano lang eh!", tubag sa akong Lolo Ilonggo.

Nasamot gyod ko kalibog, mao nga nagutana ko ug balik. "Bisan yuta?"

Miundang gyod ang akong Lolo sa iyang gibuhat, unya midalikyat ang mga mata sa inosente kong nawong ug miingon nga tabletas ang kan-on sa Ginoo. Unya iyang gidugang nga human makatumar ang Ginoo sa tabletas, dili sa siya gutomon pa hangtod sa hangtod. Ug mipadayon ang akong Lolo sa iyang gibuhat.

Gusto pa unta ko mangutana. Asa man pod mupalit ug tabletas ang Ginoo? Unsaon niya pagtumar? Kan-on sama sa Aspilet, o mogamit pa siya ug tubig? Sa dihang ako kining mahinuduman, magkapahiyum ko.

Karon nga ako dili na bata, kundili usa na ka batang buotan, daghan gihapon ko ug pangutana nga dili nako malimtan ang tubag.

Pangutana ngadto kang (secret).

akong pangutana: dili diay ko nimo lab (love oi)?
tubag: love man
akong pangutana: nganong dili man ka musogot?
tubag: mahadlok man ko
akong pangutana: ayaw lang kahadlok, wa diay kay salig nako?
tubag: daoy.. bantay ha..

Ug niining eksenaha nako taposon kining akong gisugilon. kung naa moy pangutana, pangutana lang, ayaw kaulaw. Kinsa nasayud basin dili pod ninyo malimtan ang tubag.

Sama sa tubag sa labing ba-o ko nga pangutana. Dili malimtan hangtud sa akong pagpanaw ning kalibutana.

2 comments:

apexjess said...

hahaha bugoya pangutanaha ako sad naka pangutana nako ana bords buotan jud ka na pagka bata bords ehehehe

Anonymous said...

apexjess: hehehe.. nya di sad nimo malimtan sa?