Thursday, August 2, 2007

Artista

Daghan gyod ang gusto mag-artista. Sa akong ihap, dili na paigo ang akong mga kulamoy sa kadaghan sa mikumpisal kanako nga gusto silang mag-artista.

Unsay tan-aw nila nako, director o producer? Dili baya sab ingon niaana. Nagpaambit lang gud pod sila sa ilang damgo ug ambisyon.

Naglibog gyod ko. Unsa bay anaa sa pag-artista? Hay, pagkahinay gyod sa akong utok, obyosle (obviously), kasikat, dakong kita, ug uban pa.

Mangangha gyod ko kay bisan bata nga mao pa lang makamao moesturya, moingon na man nga inigkadako nila, gusto dawn'g mag-artista. Na, sa madugay o madali, inigkatawo sa bata dili na mohilak ug, UHA, UHA, UHA... moingon na ug, ARTISTA, ARTISTA...Gibaliw na.

Dili lang ingon nga garboso ra kaayo ko, pero naa baya pod koy kaila nga mga sikat ug banggiitan nga artista. Pipila kanila ginganla'g Asia, Ara Mina, Rosanna, Keanna, Pokwang. Daghan pa oi. Dili lang nato manganlan tanan. Dili baya na sila basta-basta nga artista. Tinuod gyod na nga kaila ko nila, naa pa gani ko hulagway nila. Pero sila, nakaila kaha nako? Ambot lang.

Lain pay ato, daghan baya po'g artista sa among baryo. Na, kay daghan nang artistahon nga tawo didto, daghan napod unya modagan sa pagka-kapitan? Aw, dili lang ta mag-una sa eksena. "Don't advance the movie!", si Han pay pasultihon.

Ako artista baya pod. Dili lang basta artista, sikat ug buotan nga artista. Wala lang koy project offer. Kung si David pay pasultihon, "wala lang si Jerry madiskaber (discover)."

Ambot lang!

No comments: